dissabte, 13 de febrer del 2016

Retrospectiva de la segona fase del projecte MailToTicket

La primera conclusió positiva a la que vam arribar en tancar la segona fase del projecte MailToTicket és que vam fer una bona estimació de la feina a fer, tot i les dates festives de Nadal. En aquest sentit, vam aconseguir tancar totes les tasques que ens havíem compromès a fer. Vegeu les novetats que vam introduir en aquesta fase.

Relacionat amb això, una cosa interessant que ha aflorat en aquesta fase és el fet que forçar les dates de tancament amb un calendari fix (per exemple, 1 cop al mes) sense tenir en compte els festius pot ser una complicació afegida per fer la planificació i que tindrà un impacte directe en la velocitat de l'equip (això pot ser un inconvenient si mesurem la velocitat en funció de les tasques assolides en cada fase).

Quant als punts de millora a destacar hem detectat que no hem escrit els requisits de les històries d'usuari i això provoca diverses interpretacions a l'hora de donar-les per assolides. També comentem que hem de trobar una manera de donar valor a les incidències o millores tècniques, és a dir, que les hem de posar en el context d'una història que aporti valor als usuaris, no s'hi val a tenir només en compte el valor tècnic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada